KEENETIC - de beste Wi-Fi-ervaring

Keenetic is opgericht in 2010 en is een ambitieuze, innovatieve ontwerper/ontwikkelaar & leverancier die zich richt op Wi-Fi routers voor SOHO en retail klanten. Keenetic streeft naar de beste Wi-Fi-ervaring voor haar klanten.

Wi-Fi-standaarden zijn voor iedereen beschikbaar, verschillen tussen chipsetplatforms zijn verdwenen door concurrentie op de markt, dus bijna iedereen bouwt zijn apparaten van en met dezelfde componenten.

Software maakt een groot verschil. KeeneticOS is een eigen modulair routerbesturingssysteem op basis van Linux met uitzonderlijke prestaties en onderscheidende innovatieve mogelijkheden.

HAAL HET BESTE UIT JE INTERNETVERBINDING - MET EEN MESH WIFI-ROUTER VAN KEENETIC!

Modulair besturingssysteem

De modulariteit van een besturingssysteem verwijst naar het feit dat het bestaat uit meer dan 70 verschillende systeemcomponenten, waarvan de meeste optioneel zijn en individueel kunnen worden geselecteerd door de gebruiker. Dit geeft de gebruiker controle over welke functies geactiveerd moeten worden en welke niet. Deze modulaire structuur betekent dat alleen de vereiste componenten worden geladen, terwijl de rest van de applicatie niet in het geheugen blijft. Dit bespaart niet alleen geheugenruimte, maar heeft ook geen invloed op de prestaties van het apparaat door ongebruikte componenten te deactiveren.

Voortdurend bijwerken

Kopers van een Keenetic-router kopen niet alleen een hardwareproduct, maar ook een besturingssysteem dat regelmatig wordt bijgewerkt. Dit betekent dat het besturingssysteem van de router continu wordt verbeterd en voorzien van nieuwe functies over een periode van minimaal drie jaar (in de praktijk vaak tot zes jaar). In tegenstelling tot veel concurrerende producten, waarbij verouderde hardware vaak de aanschaf van een nieuw apparaat vereist, biedt Keenetic haar klanten de mogelijkheid om hun apparaten up-to-date te houden en gebruik te maken van nieuwe functies door middel van software-updates.

Systeemafbeelding in de cloud

De systeemimages van Keenetic-apparaten worden veilig opgeslagen in de Keenetic-cloud. Dit maakt het mogelijk om snel en eenvoudig toegang te krijgen tot een opgeslagen image in het geval van een probleem of hardwarestoring zonder alle instellingen opnieuw te hoeven configureren. Deze functie maakt het ook eenvoudiger om meerdere apparaten met dezelfde configuratie te installeren en om over te schakelen op nieuwe hardware zonder de bestaande netwerkinstellingen te verliezen.

Continue internetverbinding

Met Keenetic-routers kunnen meerdere inkomende internetverbindingen worden geconfigureerd om onderbrekingen te voorkomen en de netwerkbelasting te verdelen. Het gelijktijdige gebruik van meerdere verbindingen verbetert de betrouwbaarheid van het netwerk en zorgt voor een continue internetverbinding.

MESH

De MESH-functie van Keenetic is hardwareonafhankelijk, wat betekent dat deze compatibel is met verschillende Keenetic-producten en naadloze integratie mogelijk maakt. In tegenstelling tot sommige concurrerende producten waarbij afzonderlijke MESH- en niet-MESH-producten niet compatibel zijn met elkaar, kunnen alle Keenetic-apparaten met elkaar worden verbonden, ongeacht of ze fungeren als routers, repeaters of toegangspunten.

Pop-up reclamevensters

Gebruikers hebben de optie om pop-up reclamevensters uit te schakelen op Keenetic-routers om een ongestoorde gebruikerservaring te garanderen.

Bandbreedte maximaliseren

Door de bandbreedte voor individuele clientapparaten te bewaken en te controleren, minimaliseert Keenetic netwerkvertragingen en optimaliseert het de prestaties. Met behulp van eigen algoritmen en een verkeersinspectie-engine kunnen meer dan 1.700 toepassingen worden gedifferentieerd en geprioriteerd om optimaal internetgebruik te garanderen.

Ouderlijk toezicht

Met de functie voor ouderlijk toezicht van Keenetic kunnen ouders het internetgebruik van hun kinderen controleren en beperken. Met deze intelligente functie kunnen ouders slimme apparaten beheren zodat ze veilig door hun kinderen kunnen worden gebruikt.

Nachtmodus

De mogelijkheid om Wi-Fi 's nachts uit te schakelen stelt gebruikers in staat om ongewenste blootstelling aan elektromagnetische straling te voorkomen en een rustige slaapomgeving te creëren. Het uitschakelen van Wi-Fi LED's gedurende de nacht helpt ook om storende lichtbronnen te minimaliseren.

Wil je meer weten over KEENETIC of een overzicht krijgen van het KEENETIC assortiment bij SECOMP, bezoek dan onze online shop. Heb je vragen over onze producten? Bel ons gerust! Wij adviseren u graag!

Alle producten van het merk KEENETIC

Ben je zeker?