:strip_icc():strip_exif()/cms_secde/cms/ueber_uns/markenwelt/dahua/dahua_logo.png)
Dahua zet zich in voor een slimmere samenleving en een beter leven en implementeert actief zijn Dahua Think#2.0-strategie, die evolueert van ‘Intelligence’ naar ‘Integrated Intelligence’ om digitale innovatie en transformatie voor steden en ondernemingen te stimuleren. Het bedrijf ondersteunt stedelijke ontwikkeling door de efficiëntie van het beheer te verbeteren, autonome stadsoperaties mogelijk te maken, openbare veiligheidssystemen te upgraden en ecologisch bestuur te bevorderen. In de zakelijke sector richt Dahua zich op het versterken van beveiligingssystemen, het verhogen van de operationele productiviteit en het mogelijk maken van datagestuurde besluitvorming om bedrijven te helpen floreren.
Met meer dan 23.000 medewerkers, waarvan meer dan 50% werkzaam is in R&D, blijft Dahua zich sterk inzetten voor innovatie en investeert het ongeveer 10% van zijn jaarlijkse omzet in onderzoek en ontwikkeling. Het bedrijf heeft vijf belangrijke instituten opgericht: het Advanced Technology Institute, het Big Data Institute, het Central Research Institute, het Cybersecurity Institute en het Product Engineering Institute. Door gebruik te maken van zijn diepgaande kennis van de AIoT-industrie blijft Dahua zich uitbreiden naar opkomende gebieden, waaronder nieuwe bedrijfsactiviteiten zoals iRAYPLE, Pixfra, Waythcan, Wisualarm en Dahua Memory.
:strip_icc():strip_exif()/cms_secde/cms/ueber_uns/markenwelt/dahua/dahua_product-pictures_2023.png)
Dahua heeft een uitgebreid wereldwijd marketing- en servicenetwerk ontwikkeld, met 69 dochterondernemingen, vestigingen en vertegenwoordigingen in belangrijke internationale markten en meer dan 200 kantoren in heel China. De oplossingen en diensten van Dahua zijn beschikbaar in meer dan 180 landen en regio's en bieden snelle en hoogwaardige ondersteuning aan klanten in verschillende sectoren, waaronder transport, productie, onderwijs, detailhandel, bankwezen en financiën, energie en milieubescherming, enz.
Geleid door zijn kernwaarden “Succes voor klanten, prestaties voor medewerkers” blijft Dahua zich inzetten voor zijn missie “Een slimmere samenleving en een beter leven mogelijk maken”. Door middel van uitzonderlijke producten en diensten blijft het bedrijf meer waarde creëren voor zijn klanten en bijdragen aan een veiligere, duurzamere en harmonieuze wereld.