XILENCE - Een nieuwe dimensie in gaming

De XILENT X Midi Tower PC-behuizing opent een nieuwe dimensie in gaming. Met zijn elegante zwarte design en indrukwekkende afmetingen is het de ideale keuze voor je eigen gaming PC.

De volledig modulaire voedingseenheden van de X+ serie zijn in staat om hoge belastingspieken boven het normale nominale vermogen in de kortst mogelijke tijd op te vangen en voldoen aan Intel's Design Guide 3.0. Dit maakt de voedingseenheden bij uitstek geschikt voor het gebruik van de X+ serie. Dit maakt de voedingen bij uitstek geschikt voor de nieuwste en krachtigste grafische gamingkaarten met PCI Express 5 specificaties.

Met veel plezier introduceren we de gloednieuwe Xilence Performance X Series Gaming PC Enclosure. Deze behuizing biedt je uitstekende prestaties en een indrukwekkend design.

De belangrijkste kenmerken van de behuizing in een oogopslag:

• Grote PC-behuizing met veel binnenruimte
  • Voorpaneel met gaas aan de voorkant en X-vormig ontwerp voor optimale luchtstroom
  • 27 mm ruimte voor eenvoudig kabelbeheer
  • 3 ARGB-ventilatoren in het voorpaneel en 1 zwarte ventilator
  • Geïntegreerde houder voor grafische kaart
  • Ondersteuning voor grote waterkoeling tot 360mm
  • USB-C en USB 3.0
  • ARGB- en PWM-regelkaart

De Performance X Series-behuizing combineert eersteklas koeling met een strak ontwerp. De mesh voorkant en het X-vormige ontwerp zorgen voor optimale ventilatie, terwijl het kabelbeheer zorgt voor een opgeruimde look en eenvoudige toegang tot je componenten.

Met de meegeleverde ARGB-ventilatoren kun je de verlichting aanpassen en een persoonlijk tintje geven aan je gaming-setup. Daarnaast biedt de case genoeg ruimte voor grote waterkoelsystemen en heeft hij praktische functies zoals een grafische kaarthouder.

De grote Xilence Performance X Series Gaming PC-behuizing is de perfecte keuze voor veeleisende gamers en bedrijven die op zoek zijn naar een combinatie van prestaties en design voor PC-builds op maat. Mis de kans niet om je game-ervaring te optimaliseren!

Bezoek onze website of neem contact met ons op voor meer informatie en bestellingen.

Ontdek het nieuwste van Xilence - De LQ360PRO.ARGB waterkoeling!

Maak u klaar om uw game-ervaring naar een geheel nieuw niveau te tillen. Met de gloednieuwe Xilence LQ360PRO.ARGB waterkoeling heeft u de ultieme oplossing voor het koelen van uw krachtige CPU tot uw beschikking. Met een indrukwekkende TDP van 350W biedt het ongeëvenaarde koelprestaties om zelfs onder de meest extreme belasting tijdens gaming, streaming of rendering uw temperatuur onder controle te houden. Het is een krachtige waterkoeling voor uw systeem of dat van uw klanten.

Het ontwerp van de LQ360PRO.ARGB is niet alleen functioneel, maar ook stijlvol. Het metalen ontwerp en de unieke rechthoekige pompkop voegen een vleugje elegantie en exclusiviteit toe aan uw pc-behuizing. Maar dat is nog niet alles. De ventilatoren van dit waterkoelingssysteem zijn ware ARGB-schoonheden die uw systeem in adembenemend licht laten stralen.

Mis niet de kans om uw systeem te upgraden en het beste uit uw hardware te halen. Uw pc zal u dankbaar zijn!

Performance X+ Series - Kracht en elegantie voor liefhebbers en bedrijven!

Met de introductie van de nieuwe ATX PC voeding serie "Performance X+ Series" van Xilence, presenteren we twee indrukwekkende nieuwe toevoegingen die zowel eindklanten als zakelijke klanten zullen verblijden.

De twee nieuwe modellen stellen nieuwe normen op het gebied van prestaties en efficiëntie. De eerste voeding maakt indruk met een vermogen van 1050 watt, terwijl het tweede model zelfs een machtige 1250 watt levert. Deze voedingen zijn ontwikkeld volgens de nieuwste ATX 3.0 standaard en zijn dus optimaal geschikt voor de nieuwste grafische kaarten en high-end systemen dankzij de PCI 5.0 12VHPWR aansluitingen.

Maar prestaties alleen zijn niet genoeg. Bij de ontwikkeling van deze voedingen heeft Xilence de nadruk gelegd op een volledig modulair ontwerp dat niet alleen eenvoudige installatie mogelijk maakt, maar ook voldoet aan esthetische eisen.

En dat is nog niet alles - deze voedingen dragen met trots de ECOPSU en 80+ Gold certificering. Wat betekent dat voor jou? Het betekent dat ze niet alleen de hoogste energie-efficiëntie bieden, maar ook van hoge kwaliteit en milieubewust zijn. Je kunt er dus op vertrouwen dat Xilence voedingen de elektriciteitskosten laag houden en tegelijkertijd een kleine ecologische voetafdruk achterlaten.

De voedingen bieden niet alleen uitstekende prestaties, maar ze leveren ook uitzonderlijke kwaliteit en efficiëntie tegen een geweldige prijs.

Alle producten van het merk XILENCE