Bescherm al uw data met HPE StoreEver

Gegevens beschermen tegen cyberaanvallen en ransomware

Slechts 1 op de 7 bedrijven krijgt al zijn data terug na het betalen van het losgeld*. Bescherm al uw data met HPE StoreEver.

Meer dan de helft van de bedrijven die het slachtoffer zijn geworden van een succesvolle ransomware-aanval, geeft toe dat ze losgeld hebben betaald om weer toegang te krijgen tot hun systemen. Nieuw onderzoek heeft echter aangetoond dat betalingen aan cybercriminelen geen garantie zijn dat je al je gegevens terugkrijgt.

In een onderzoek van ESG gaf slechts één op de zeven bedrijven die bevestigden dat ze gehoor hadden gegeven aan losgeldeisen aan dat ze vervolgens al hun gegevens hadden teruggekregen. Dit had natuurlijk gevolgen voor de bedrijfscontinuïteit, het concurrentievermogen en de klanttevredenheid. Door gebruik te maken van HPE StoreEver tapetechnologie kunt u uw cyberbeveiligingsmaatregelen echter versterken. Met HPE StoreEver kunt u een echte offline "air gap" creëren tussen de criminelen en uw data: een barrière die vrijwel onmogelijk te doorbreken is met malware.

Dit betekent dat als andere systemen worden aangevallen, u al uw belangrijke bedrijfsgegevens terugkrijgt, niet slechts een deel ervan. Vertrouw dus niet op de hackers. Vertrouw op HPE StoreEver. Duurzame innovatie waarop u kunt vertrouwen.

* "The Long Road Ahead to Ransomware Preparedness, Enterprise Strategy Group, maart 2022".

HPE LTO Ultrium 9

HPE LTO Ultrium-cartridges

HPE LTO Ultrium cartridges bieden betrouwbare, kosteneffectieve en schaalbare bescherming om uw data te beschermen tegen cyberaanvallen en ransomware-bedreigingen, maar ook om te voldoen aan uw behoeften op het gebied van betrouwbaarheid van dataherstel. Ze stellen organisaties in staat om te voldoen aan aanbevelingen van wetshandhavingsinstanties over de hele wereld om offline kopieën van hun gegevens op te slaan. Gebaseerd op een erfgoed van negen generaties en met overdrachtssnelheden tot 3,6 TB/uur voor LTO-9 is er een platform voor elk budget. Veilige AES-256 versleuteling biedt een nog hoger niveau van gegevensbeveiliging en naleving van de strengste industriële voorschriften om onbevoegde toegang tot gegevens te voorkomen. Het gebruik van tapedrives is dankzij HPE StoreOpen en het Linear Tape File System net zo eenvoudig, flexibel, mobiel en intuïtief als andere verwijderbare en deelbare opslagmedia (bijv. USB-stations). Omdat LTO-cartridges minimale extra stroom en koeling nodig hebben wanneer ze inactief zijn, bieden ze een groenere, duurzamere oplossing voor langetermijnarchivering van uw data.

HP Enterprise Ultrium (LTO-technologie)