Pimp your desk!

VERBETER JE WERKPLEK

Als je de relevante TV-programma's en You-Tube-zenders mag geloven, moet alles tegenwoordig gepimpt worden.

Dus waarom niet je bureau? Ook al wordt digitaal werken steeds mobieler, de vaste werkplek in het (thuis)kantoor kan vaak genoeg verschillende verbeteringen aan.

We hebben een aantal verschillende producten voor u geselecteerd waarmee u of uw klanten de werkplek kunnen "pimpen" voor digitaal werken - voor het gemak, maar ook voor een betere werkergonomie.

Dat begint bij oplossingen voor een veilige en nette onderbrenging van de bekabeling en de stroomvoorziening, gaat verder met een veelzijdig statief tot een ergonomisch werkblad voor het bureau en vooral een in hoogte verstelbare bureaubevestiging, zodat de zo belangrijke voor de rugspieren regelmatig het veranderen van de werkhouding tussen staan ​​en zitten kan eenvoudig worden beheerd.

Als u niet vindt wat u zoekt, neem dan gewoon contact met ons op. Ook als u geïnteresseerd bent in totaal andere oplossingen uit ons assortiment, bezoek dan gewoon onze online shop of bel ons, wij helpen u graag verder.

Andere TOP-producten

Ben je zeker?